Klient ma prawo, żądać doprowadzenia reklamowanego produktu (-ów) do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę. Jeżeli oler.pl nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
Zwroty:
Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art. 2 ust 1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni liczonym od dnia wydania rzeczy. Zwracany towar nie może nosić śladów użycia i powinien być odesłany w stanie, w którym trafił do Kupującego.
Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy ze wskazaniem, gdzie i jak mają być zwrócone pieniądze, należy wysłać listem poleconym na adres Działu Reklamacji POH OŁER lub e-mailem: reklamacje@oler.pl. Towar należy wysłać niezwłocznie, a najpóźniej w przeciągu 14 dni z kopią oświadczenia, licząc od momentu pisemnego powiadomienia sprzedającego o zwrocie towaru. Zwracany towar klient odsyła na własny koszt.
Adres korespondencyjny (zwroty towarów, korespondencja reklamacyjna, itp.):
POH "OŁER" - Dział reklamacji
ul. Piwna 1
59-216 Kunice k/Legnicy
Kontakt w sprawie reklamacji, gwarancji i zwrotów:
Tel.: +48 76 744 28 03
Fax: +48 76 744 28 00
E-mail: reklamacje@oler.pl